Собствениците и управителите на сгради вече имат възможност да използват в работата си професионален и в същото време достъпен софтуер, с които да увеличат многократно ефективността на бизнеса си.
Бизнес софтуерът bilid е разработен от компанията „Пропър Тех” ООД и е 100% български продукт, съобразен със спецификите и нуждите на българсия пропърти мениджмънт бизнес.
Какво представлява?
bilid е система за управление на бизнес и жилищни имоти, която обхваща взаимоотношенията между всички съществуващи страни – инвеститори, собственици, управляващи компании, наематели, фасилити и ютилити компании.
За кого е предназначен bilid?
-
за пропърти мениджмънт фирми
-
за управители на бизнес сгради
-
за фасилити мениджмънт фирми
-
за управители на жилищни и ваканционни комплекси
Какво прави bilid?
bilid помага бързо и лесно да се управляват офис и бизнес сгради, търговски центрове, молове, жилищни и ваканционни комплекси. Системата служи като електронен регистър на собствеността, където се съхраняват всички документи, свързани с имота – актове, договори и други.
Основните бизнес процеси са организирани модули за управлението на договорите за ползване и наемите, разпределението на разходи и консумативи, техническата поддръжка и планувана системна профилактика, както и хелп деск и управлението на проблеми.
bilid обединява и автоматизира дейностите – има функции за автоматично генериране на договори и фактури, синхронизиране с външни системи, разпращане на емейли, напомняне и алармиране за критични срокове и настъпващи събития. Системата се интегрира и с външни услуги – електронни фактури, сградна автоматизация, счетоводни и ERP системи, електронни регистри и други.
Пропърти мениджъри, ползващи bilid , споделят, че една от изключително полезните функции е „прочитането на фактури” от EVN, ЧЕЗ, Енерго Про, ВиК дружествата и други доставчици на услуги. Софтуерът автоматично изчислява и разпределя разходите за поддръжка между наемателите. Това удобство спестява време и разходи за преглеждане и обработка на документи и е в пъти по-ефективно от използването на електронни таблици.
Какви са ползите?
-
По-добра организация на информацията – bilid пести време и усилия
-
Автоматизиране на задачите – bilid оптимизира ресурсите и позволява на мениджърите да се фокусират върху намирането на нови възможности и изпълнението на стратегически цели
-
уеб-базираният софтуер bilid предоставя различни предимства и икономии в разходите в сравнение с традиционните софтуери инсталирани на място. Надеждността, мобилността и по-ниската обща цена за притежание, която идва с уеб-базираните системи за управление на сгради, могат да ви дадат конкурентно предимство, което ще помогне вашата стратегия за управление на активи да премине към следващото ниво.
В края на месец юли екипът на bilid стартира серия безплатни уебинари, с които ще запознае в детайли специалистите в сферата на пропърти и фасилити мениджмънта с ползите от използването на бизнес софтуера – как да управляват повече площи с по-малко усилия, време и ресурси.
За да научите повече за предстоящите безплатни обучения, запишете се тук
Следете информацията във фейсбук страницата на bilid или в сайта www.bilidpm.com
Very interesting points you have mentioned, regards for putting up.Blog monry