Български софтуерен продукт за управление на сгради и недвижима собственост в помощ на бизнеса

Собствениците и управителите на сгради вече имат възможност да използват в работата си професионален и в същото време достъпен софтуер, с които да увеличат многократно ефективността на бизнеса си.

Бизнес софтуерът bilid е разработен от компанията „Пропър Тех” ООД и е 100% български продукт, съобразен със спецификите и нуждите на българсия пропърти мениджмънт бизнес.

 

Какво представлява?

bilid е система за управление на бизнес и жилищни имоти, която обхваща взаимоотношенията между всички съществуващи страни – инвеститори, собственици, управляващи компании, наематели, фасилити и ютилити компании.

 

За кого е предназначен bilid?

  • за пропърти мениджмънт фирми

  • за управители на бизнес сгради

  • за фасилити мениджмънт фирми

  • за управители на жилищни и ваканционни комплекси

Какво прави bilid?

bilid помага бързо и лесно да се управляват офис и бизнес сгради, търговски центрове, молове, жилищни и ваканционни комплекси. Системата служи като електронен регистър на собствеността, където се съхраняват всички документи, свързани с имота – актове, договори и други.

Основните бизнес процеси са организирани модули за управлението на договорите за ползване и наемите, разпределението на разходи и консумативи, техническата поддръжка и планувана системна профилактика, както и хелп деск и управлението на проблеми.

bilid обединява и автоматизира дейностите – има функции за автоматично генериране на договори и фактури, синхронизиране с външни системи, разпращане на емейли, напомняне и алармиране за критични срокове и настъпващи събития. Системата се интегрира и с външни услуги – електронни фактури, сградна автоматизация, счетоводни и ERP системи, електронни регистри и други.

Пропърти мениджъри, ползващи bilid , споделят, че една от изключително полезните функции е „прочитането на фактури” от EVN, ЧЕЗ, Енерго Про, ВиК дружествата и други доставчици на услуги. Софтуерът автоматично  изчислява и разпределя разходите за поддръжка между наемателите. Това удобство спестява време и разходи за преглеждане и обработка на документи и е в пъти по-ефективно от използването на електронни таблици.

Какви са ползите?

  • По-добра организация на информацията – bilid пести време и усилия

  • Автоматизиране на задачите – bilid оптимизира ресурсите и позволява на мениджърите да се фокусират върху намирането на нови възможности и изпълнението на стратегически цели

  • уеб-базираният софтуер bilid предоставя различни предимства и икономии в разходите в сравнение с традиционните софтуери инсталирани на място. Надеждността, мобилността и по-ниската обща цена за притежание, която идва с уеб-базираните системи за управление на сгради, могат да ви дадат конкурентно предимство, което ще помогне вашата стратегия за управление на активи да премине към следващото ниво.

В края на месец юли екипът на bilid стартира серия безплатни уебинари, с които ще запознае в детайли специалистите в сферата на пропърти и фасилити мениджмънта с ползите от използването на бизнес софтуера – как да управляват повече площи с по-малко усилия, време и ресурси.

За да научите повече за предстоящите безплатни обучения, запишете се тук

Следете информацията във фейсбук страницата на bilid или в сайта www.bilidpm.com

 

One thought on “Български софтуерен продукт за управление на сгради и недвижима собственост в помощ на бизнеса

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *